Selamat Datang Ke Felcra Sri Makmur Blog

Saturday, April 23, 2011

Agihan dividen kepada 500 peserta Felcra

Seramai lebih 500 peserta FELCRA disekitar daerah kecil Oya menerima dividen dalam satu majlis hari ini, Dividen untuk peserta FELCRA disampaikan oleh calon BN Datin Hajjah Fatimah Abdullah, pada 11 April, 2011 yang lepas.

Datin Fatimah dalam ucapannya memuji masyarakat Oya kerana memahami hasrat ikhlas kerajaan untuk memperjuangkan hak rakyat melalui pelbagai program.
Seorang penduduk ditemui berkata, mereka amat berpuas hati dengan kerjasama kerajaan negeri dalam usaha untuk memajukan tanah yang terbiar.

"Untuk apalah tanah yang luas dan sekadar dijadikan slogan, jika tidak diusahakan untuk mendapatkan hasil" tegas beliau. Beliau turut berterima kasih kepada kerajaan BN atas keseriusan untuk meningkatkan pendapatan rakyat.

ni bukanlah kali pertama peserta Felcra mendapat bayaran dividen, sekaligus membuktikan tuduhan pembangkang hanyalah fitnah semata-mata. kerajaan tidak pernah merampas tanah rakyat, sebaliknya sentiasa memberi peluang kepada pemilik tanah untuk meningkatkan pendapatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Comments
0
CUIT SIKIT!!  

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl